5051371505 |
Coordinació d'equips directius: gestió administrativa |
2017-2018 |
Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
9/11/2017 - 26/4/2018 (15 hores) de 9:00h a 11:00h |
|
CRP del Gironès |
|
C. Sol, 15 (Girona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gironès
|
| |
|
El calendari de l'activitat s'establirà a la primera sessió, en dijous al matí |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Espai de trobada i intercanvi adreçat a secretaris de centres d'infantil i primària per compartir coneixements al voltant d'algunes tasques específiques de gestió: SAGA, gestió econòmica...
|
| |
Objectius |
-Establir una xarxa de suport i col·laboració entre secretaris d'escoles d'infantil i primària en relació a algunes tasques de gestió.
-Organitzar la documentació necessària per optimitzar la gestió administrativa.
-Compartir coneixements, dubtes i solucions a l’entorn del nou programa de gestió administrativa.
|
| |
Continguts |
- Gestió econòmica
- Coordinació tasques de gestió
|
| |
Observacions |
Dijous, cada 2 mesos
|
| |
Formador/a |
Equip CRP
|
| |
Avaluació |
-Satisfacció de les persones assistents (qüestionari).
-Documentar els coneixements adquirits i posar-los a disposició d'altres professionals interessats en aquestes tasques.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva i publicació del treball realitzat.
|
| |
Persones destinatàries |
Secretaris i secretàries d'escoles d'infantil i primària.
|
| |
E-mail |
se-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
09/11/2017 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
dissabte |
30/06/2018 |
- |
- |
|
| |