Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
5051371505   Coordinació d'equips directius: gestió administrativa
2017-2018   Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària
  
   9/11/2017 - 26/4/2018 (15 hores) de 9:00h a 11:00h
   CRP del Gironès
   C. Sol, 15 (Girona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Gironès
  
   El calendari de l'activitat s'establirà a la primera sessió, en dijous al matí
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   12/09/2017 - 26/09/2017
  
Descripció i   Metodologia:   Espai de trobada i intercanvi adreçat a secretaris de centres d'infantil i primària per compartir coneixements al voltant d'algunes tasques específiques de gestió: SAGA, gestió econòmica...
  
Objectius   -Establir una xarxa de suport i col·laboració entre secretaris d'escoles d'infantil i primària en relació a algunes tasques de gestió.
-Organitzar la documentació necessària per optimitzar la gestió administrativa.
-Compartir coneixements, dubtes i solucions a l’entorn del nou programa de gestió administrativa.
  
Continguts   - Gestió econòmica
- Coordinació tasques de gestió
  
Observacions   Dijous, cada 2 mesos
  
Formador/a   Equip CRP
  
Avaluació   -Satisfacció de les persones assistents (qüestionari).
-Documentar els coneixements adquirits i posar-los a disposició d'altres professionals interessats en aquestes tasques.
  
Requisits de  certificació   -Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva i publicació del treball realitzat.
  
Persones  destinatàries   Secretaris i secretàries d'escoles d'infantil i primària.
  
E-mail   se-girones@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   09/11/2017   -   - 
 Sessió 2   -   -   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   -   -   -   - 
 Sessió 5   dissabte   30/06/2018   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent